4 Aralık 2012 Salı

asi styla hapiste yatarım şarkı sözleri

kör olayım başkasına bakarsam
uğruna ölümden korkarsam
kralına çatarım belaya batarım
hapiste yatarım senin için

yemin olsun dokunanı ezmezsem
mayın gibi sokakta gezmezsem
kralına çatarım belaya batarım
hapiste yatarım senin için
kralına çatarım belaya batarım
hapiste yatarım senin için

köşe başları tutulmuş pusular hain
ölüm dediğin nedirki zalim
ben senin için yaşamayı göze almışım

gel desemde gelmezsin bilirim
ben seni deli dolu seven biriydim
alayına kralına giderimi ederim
hepsi meşhurmuş alayını geçtim
ben senin için hayata bağlandım
cellata sor ben çok şov yaptım
çok gezdim ama tek tabancayım
çok şükür yıkılmadım ayaktayım
seni benden kim çalacak şaşarım
dar ağacına kendimi asarım
sende bilirsin korkmam yaparım
benzin dökerde antebi yakarım
fazla uzatma ki yok bi anlamı
kalmadı anlamı sensiz aşkısı
hayatımın kaldı bir alt yazısı
bak yüreğim sensiz ağır yaralı

kör olayım başkasına bakarsam
uğruna ölümden korkarsam
kralına çatarım belaya batarım
hapiste yatarım senin için
senin için bu infazı yakarım
bir hayatım var bir canım var
uğruna onuda seve seve feda yaparım
bir değil bin canım olsa yaparım
kralına çatarım belaya batarım
hapiste yatarım senin için, şarkı, sözü, sözleri,

beat by dj akkor ve ben asi styla
gaziantep rap time anlamsız duygular records