4 Aralık 2012 Salı

asi styla kadere isyan edemem artık şarkı sözleri

SLOWER HÜSEYİN
gelmesen istemem sensizliğe alıştım
kaderim yazılmış doğuştan oy canım

ASİ STYLA
benim hayatım bir film kaç senaryo çizilmiş
oyuncular belki basit
bir genç vardı senaryoda hayatı hep kesilmiş
bir kız var ki anlatamam kendisini çok beğenmiş
tabi uzaktan bakınca mutlu mesut bir aile
dilim varmaz anlatamam hayatımı kimseye
yaşıtlarım ellerinde kalem tutar her gece
ben o saatte dışardaydım binmek için servise
evde yemek olmuyordu tokum derdim yalandan
yalan ama huyum değil üzülmesin ey anam
gözlerimi kapatınca yalvarırdım Allaha
al bu Allahım çıkmayayım yarına
gizli gizli ağlıyordu kurban olan ben anam
sen evin direğisin yanıbaşımdır babam
evde şeker kalmayınca çay içmezdik biz ulan
gizli kalsın istemezdim işte bu taner doğan

ASİ STYLA ŞİİR
sevmeye engel değil mesafeler
geçici bu ayrılık bir rüya farzet
sonunda zafer bizim olacak sabret
ayık ol panik yapma rahat ol bak dalgana
üç günlük dünya ne sana kalır ne de bana
dönüşü yok gelemem artık
gelipte seni bulamam artık
bırak bu sevda böyle kalsın
kadere kadere isyan edemem artık

SLOWER HÜSEYİN
gelmesen istemem sensizliğe alıştım
kaderim yazılmış doğuştan oy canım

ASİ STYLA FT SLOWER HÜSEYİN şarkı sözü sözleri,

Hiç yorum yok: